تماشاگر سینما

کتاب ها، فیلم ها و روزمرگی هایی که دوستشان دارم

تماشاگر سینما

کتاب ها، فیلم ها و روزمرگی هایی که دوستشان دارم

یادداشت ها ی جشنواره

 

 

سلام به دوستان عزیز: 

 

یادداشت های بیست و نهمین جشنواره ی فیلم فجر را می توانید در لینک های زیر بخوانید: 

 

 

1_ اولین شب آرامش  

 

2_یک پایان غیر مترقبه برای روز دوم  

 

3_افتضاحی برای افخمی که هیچ رقم جبران پذیر نخواهد بود ! 

  

۴ـیک حبه قند تلخ و شیرین


۵ـجدایی نادر از سیمین، جدا از باقی فیلم ها

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام...ممنونم ازحضورت

مطالبت بسیار مفید بود..من هم شما رولینک میکنم...اگر بخوام نقد را برای سینما نگار بفرستم باید چیکار کنم و خبر ساخت فیلم جدیدمو...../؟

وحید فرازان 19 اسفند 1389 ساعت 08:41 http://vafa48.persianblog.ir

سلام و درود. یادداشتهای شما را در باره چند فیلمی که دیده بودید خواندم و استفاده کردم. از عنوان و مطلب جدایی نادر از سیمین خیلی خوشم آمد. امیدوارم همیشه وبلاگی فعال داشته باشید :-)

سینمایی شو 29 اسفند 1389 ساعت 19:13 http://abdollahi-ha.blogfa.com

سلام..........سسینمایی شو با مطالب نوروزی منتظر شماست
سال نومبارک..
باطراوت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد